Είμαι ο ευτυχής κάτοχος ενός Leop(t)ard

leoptard

Πλέον έχω το μέγιστο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που μπορεί να έχει ένας χρήστης/επαγγελματίας υπολογιστή. Έχω εγκαταστήσει το υπέρτατο λειτουργικό σύστημα, που είναι έτη φωτός μπροστά από τον ανταγωνισμό, το Leopard.
Είμαι πολύ περήφανος. Είδα το φως το αληθινό. Τρέχω το Office και δεν κολλάει. Τί χαρά! Χρησιμοποιώ το Mail,Address Book,Font Utility, τα οποία είναι muticore ready.Το σύστημα πετάει σε αυτά τα προγράμματα. Γράφεις μαιλ και εκμεταλλεύεται και τους 2 πυρήνες?Τι λές τώρα! Εξωγήινη τεχνολογία.
Με το backup έχω λίγο πρόβλημα,διότι θέλει εξωτερικό σκληρό για να λειτουργήσει το time machine. Δεν πειράζει. Θα κάνει κάνα σκριπτάκι 5 γραμμών σε bash, έτσι ώστε να ξεπεραστεί αυτό το πρόβλημα.
Ευτυχώς προβλήματα με το πληκτρολόγιο δεν συνάντησα.

Μία απάντηση στο Είμαι ο ευτυχής κάτοχος ενός Leop(t)ard

  1. Ο/Η RaDiKaL λέει:

    Τι λες τώρα;

    Δεν μπορείς πάντως να αμφισβητήσεις την κοσμοϊστορική ανακάλυψη των stack! Δηλαδή του quick lunch menu που έχουν τα Windows από τα 98; :@

Σχολιάστε

